loading...
آبـجـی دریـا جـونـم تـولـدتــ مـبـارکــ
محمدحسین شاهینی بازدید : 12 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

روز تولد تو
روز هزار خاطره
روز تولد تو روز یه مشت پر از آرزو
روز تولد روز زندگی
روز تولد
روز من روز تو روز تولد تو
ای همیشه بهتر روز تولد من
وقتی می ایی به دنیا اول میشی نوزاد
نوزاد من
نوزاد من
تولدت مبارک
تولدت مبارک گل پونه
گل عزیز من یکی یه دونه
گل تولد تو
گل تولد من
گل تولد تو گل پیرو جونه
گل هر بزرگ و کوچک
گل تولد تو

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبجی دریا جونم تولدت مبارک انشاالله که سالهای سال زنده و سالم و سرحال باشی عزیزم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 641
  • کدهای اختصاصی
    ?ابزار وبلاگ نویسی

    کد فوران قلب

    ابزار وبلاگ

    ابزار وبلاگ

    دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ

    کد

    ????????????

    [PR] ???????????

    ????????????????

    [PR] ??????????!

    فال حافظ

    فال حافظ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ

    کد آهنگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ